Deren_Hatun Arkadaşlar selam. Bebegim iki gögusumü de emiyor ama birini daha fazla emziriyorum sanırım ki biri diğerinden büyük. Emzirmeyi kestigimde ve ömrümün sonuna kadar biri küçük biri büyük mu kalacak 😥😥😥
Caninanasi Deren_Hatun tam iki beden var benim de aralarinda, umudum yok bundan gayrı memelerimden, o değil kalipsiz mayo giyemicem bundan sonra, memeler hep ıslak 🤦🤦
MinikCilek NhLpRn benim kalmadı ama canım nasıl olur ki süt çekildikten sonra kalması mantıklı değil ki 🤷🏻♀️
MinikCilek NhLpRn benim kalmadı ama canım nasıl olur ki süt çekildikten sonra kalması mantıklı değil ki 🤷🏻♀️
yagmurtpl Ben de ilk zamanlar böyle Bi post acmıştım 😅 kimisi kalıyor kimisi geciyor dedi, sanırım vucutla alakalı, gecer diye umut ediyorum ama cok da takmıyorum, önemli olan bebeğimin beslenmesi 🥰
Seden Deren_Hatun biraktim canim bnde nette araştırmıştim bunu ve malesef oyle kalacağını okumuştum dogruda oldu
zisanc Deren_Hatun benim de öyleydi bir göğüsüm daha büyük ama emzirme bittikten sonra düzeldi çok çok çok minik bir fark var tabi en çok emzirdiğim göğüsle diğer göğsümün arasında :) fark edilmiyor ama yani
Emineduha Kızlar onun emzirme ile alakası yok her kadının bir göğsü diğerinden küçüktür bunu doktorum söylemişti☺️
zisanc Emineduha valla benim iki göğsümde eşit hiç öyle gözle görülecek kadar bir eşitsizlik olmadı ama emzirme döneminde bir meme daha fazla kullanılıyorsa eşit olmuyor bizzat yaşadım sağ göğsümdaha büyük ve biçimsizdi..ama emzirme bittikten sonra aynı şekline girdi