Arkadaş sorum başlıkta bizim alerjimiz vardı test yapıldı bişe çıkmayınca normal mama deneyin dedi doktorumuz alerji mamasını kullanıyorduk o kabız yapıyordu bende eczane önerisiyle bebelac gold aldım günde 3 kere sarı sıvı pütürlü kaka yapıyor yaramadığı anlamına mı geliyor ?