Cucununannesi cnm anlıyorum seni annesin endişeleniyorsun gayet normal. Ama senin de dediğin gibi bu çok yüksek bir ateş değil. Hasta olmadan büyüyen çok yok. Soğuk algınlığı, grip bunlar tedavisi olan hastalıklar olur bir iki güne geçer merak etme 🩷 iki cocuğum var ikisinde de 39 buçuğa kadar ateş gördüm zamanla alışıyor insan. 37 buçuya indiğinde çok şükür düştü ateşi diyordum 😄 insan üzülüyor ama yeter ki panik yapma. Şimdilik takipte kal daha çıkarsa ateş düşürücüsünü ver. Devam ederse doktora gidersiniz. Geçmiş olsun minik kuzuya