16102018 Arkadaşlar yaklaşık bir aydır oğlumda öksürük vardı grip arada gelip gidiyordu keyfi gayet iyiydi o yüzden öksürüğünü ıhlamurla prospan la yatıştırmaya çalıştım ki keşke direk götürseydim 😔 2 gün önce ateşinin aniden 39 olmasıyla acile gittik antibiyotik yazdı gönderdi hiç birşey demedi ateşi için serum taktılar sadece göğsünü sırtını dinledi ama bisey yok dedi acil doktoru bugün iyice kötü oldu normal çocuk doktoruna götürdük iyice ilerlemis dedi kulak iltihabı da olmuş ilk defa geldi bu ayına kadar böyle birşey hava verdiler 4 saatte bir iltihap için 5 akşam iğne yazdı başına gelen tavsiyesi olan var mı o kadar üzgünüm ki Allah başka dert vermesin inşallah ama keşke ihmal etmeseydim akciğerlerine inmeseydi keske😔
Zuleyham 16102018 acil doktorunun sucu birazda onemsememis .. sıkma canini canim Insallah cabuk atlatır
16102018 Zuleyham evet 2 günde bu denli akciğere inip kulakları baya iltihap olmuş dedi doktor demek ki o akşam da vardı ama bisey yok dedi keşke uyarsaydı çocuk doktoru da görsün deseydi inşallah atlatır ama canı çok yanıyor 😔
Yeymen 16102018 canım bİr tarif verecem de onun için sordum nane, kuru dut, kurutulmuş sarı uzumler varya ondan kusburnu, ıhlamur bunları kaynat bebegın biraz ver iyi geliyor mus insallah şifa olur
16102018 Yeymen Allah razı olsun yapayım yeter ki iyi olsun bi de bu hava makinasını kullanan bi daha bırakmıyor devamlı ufak öksürük de hava veriliyor dediler geçmez artk bronşit diyorlar iyice suçlu hissettim kendimi
Beybibeybi 16102018 hiç yok öyle bir şey her zaman nasıl dikkat ediyorsanız öyle devam, bebekler çabuk hasta olup çabuk iyileşir üzülmeyin hava verilmesi de kötü değil hızlı toparlar Allah acil şifalar versin
Yeymen 16102018 nıye gecmesın canım gecer bronsıt de her hastalık ta daha dikkatli olursun çoçuklar çiçek gibi bir bakıyorsun açıyo bir bakıyorsun soluyor evet hasta olunca Dr gıdıyoz ama nedense ben hic guvenemıyorum acil sonucta onlarda artık robotlasıyolar Bak gonder diyorlar kendilerince detaylı inceleme yapılmıyor biz anneler takip edecez
mutlular sağlıkocağındaki drlar bile bebekleri didikdidik muayene ediyorlar.bu acildekiler istemiyolarsa yapmasınlar ya işlerini.özeli de devletide aynı insan yuzune bakmazlar.dığru teşhis koymazlar yetişkin de değil derdini söyleyemeyen bebek çocuk bunlar hassas olunmalı🤒herkes sevdiği işi yapsa keşke çook geçmiş olsun bu arada
aynurk Çok geçmiş olsun şuan bizde aynıyız hava veriyorum 6 kere günde o öksürdükce benim içim gidiyor valla inş çabuk atlatırlar
16102018 aynurk aynı şekilde 6 kere veriyorum nefes alırken bile ötüyor göğsü 😔 inşallah bi an önce iyi olurlar
aynurk 16102018 inşallah bugün daha iyiydik biz ateş yoktu hırıltıda azaldı burada okumuştum zeytinyağı nı ısıttım az karabiber serptim beze döktüm göğsüne koydum iyi geldi valla öksürüğe
16102018 aynurk bende yapayım o zaman inşallah iyi olur bende bugün ceviz kabuğunun içindeki zarı kaynatıp verdim ama bakalım