Bucuruk85 Kızlar çok özür dileyerek bişi soracam.doğum yapalı 9 ay oldu şuanda özel bölgemde inanılmaz kaşıntı var nasıl geçirebilirim evde denediğiniz yöntem varmı çok acı veriyor bu hastalık