terazikadini Dün bezelye yemeği yaptım tuz da attım içine ama çok değil yani yerken yine atmamız gerekti az geldi bize bebeğim 1 yaşına girmek üzere ona ayrı yapmak yerine versem sorun olurmu acaba ?
Dedektifgadget terazikadini ben eltimin kızına baktım 1 yaşında falandı kendi yaptıkları çorba yemeklerden veriyordum
terazikadini SevimliHayaletCasper zaten az atmıştım tuzunu bi kavanoz bezelye yemeğine 1 tatlı kaşığı anca belki tuz vardır biz yerken tuz tadı bile gelmedi
sonbezbukucu kızım 10,5 aylıktı bizim yemeklerimizden yemeye başladı. zaten normalde de az tuz kullandığımız için bir sorun olmadı
terazikadini Kaardelen bende öyle düşünüyorum ama beniö bebeğim kalp hastası ameliyat oldu internette felanda tuz tüketmemeli yazıyor anlamadım yani doktoruda hiç birşey demedi beslenme konusunda herşeyden ver dedi
Birberenannesi terazikadini dünden kalan yemeği vermeyin bence histamin yükü çok fazla oluyor. Faydadan çok zarar.
mnkanne1 terazikadini ek gıdada tadımları tamamladıktan sonra hemen hemen biz ne yersek onu yemeye başladı tuzunu baharatını ona göre ayarladım isteyen tabağına ekstra olarak aldı bir sorun olmadı 2 buçuk yaş şimdi biz ne yersek onu yer
joyfulmom terazikadini 1 yaşından sonra ne yediysek verdim 😁 baharat ve acı katmiyorum pek fazla kızım da yiyor diye. Verebilirsiniz tabi ki
Birberenannesi terazikadini yemekler bekledikçe artan bi enzim. Bayat yemeklerde oluyor ve zararlı. O yüzden bebeklere günlük taze yemekler yedirmek gerekiyor.
terazikadini Birberenannesi teşekkür ederim genelde taze yapıp yediriyorum yemeği bugün biraz üşendim o yüzden kendi yemeğimizden ısıtıp vereyim dedim 😁