kerem77 aynısını benimki de yapıyor, 6 gün sonra 4 aylık olacak. Ama dikkatimi çekti, bazı günler çok daha fazla uyumak istiyor. Uykusu gelince ovuşturuyor. Bazen uykusu olsa da bebekler, uykuya geçişte zorluk yaşıyor. Ben normal diye biliyorum. Zaten benim ki ara sıra yapıyor. Bir iki gündür bıraktı mesela şuanda pek yapmıyor.