Daha öncede post açmıştım, bir kaç doktor arkadaş ile görüştüm ve artık tadımlarla bu kadar uzatmamak gerektiğini söyledi.
İki gün yoğurt iki gün yumurta sarısı kontrol edip aşağıdaki listeye başlayacağım.
Doktoru direkt böyle başlatan var mı? Neler yaşadınız?
📍Sabah (08.00)
🍽️ Yarım yumurta sarısı + beyaz peynir
📍Ara Öğün (10.30)
🍽️Meyve: Elma,armut,muz,vs.
📍Öğle Öğünü (13.00)
🍽️Tam püre puding kıvamında çorba: Şehriye vs. İçinde kuzu kıyma olacak.
📍Akşam Öğünü (18.00)
🍽️ Öğlenki çorba tekrar içiliyor.