Kızlar 1 haftadır oğluma bir kaşık bile bişey yediremiyorum sevdiği şeyleri yapıyorum onları bile yemiyor 2 3 kaşık alsa tamam ama o da yok hiç yemiyor ya aç nasıl duruyor anlamıyorum emziriyorum ama sütüm çok az doyurmaz biliyorum dışarı çıkarıyorum belki dışarda yer diye yok süt dilimini çok severdi ne olursa olsun onu yerdi onu bile yemiyor