Kızlar bebeğim 1 buçuk aylık şu an. 1 aylıkken doktora gittik kalça çıkıpı için. Bize tekrar gelin demedi. 2. Ayında tekrar gitmelimiyim? Kızımdan kan alınmadı sadeve yeni doğduğunda hastanede bakılmıştı değerlerine tekrar kan vermelimiyim birde göz testi ne zaman yapılıyor?