Önceki postumu hatırlayan anneler belki vardır.
Normal de oyun grubu yeri bize uzak. Yürüyerek götürüp orada bekleyip geri alıyorum. 2 saat sürüyor ve beni içeriye almıyorlar kızımı göremiyorum. Herneyse son hafta da benim artık gelmememi etkinlik için başka odaya geçtiğinde beni gördüğünü adapte olamadığını söylediler. Halbu ki kızım beni hiç görmedi.
Neyse sıkıntı yok 2 saat boyunca 1 yaşında ki kızım ile fırın ve market turu yapıp geri geliyorduk. 11,30 gibi gidiyordum yarım saaten birşey olmaz diye çünkü diğer kızım durmuyordu. Her 11,30 da gittiğim de hemen kızımı getiriyordu öğretmeni etkinlik bitti diye. Bitti diye alıp götürüyordum.
Geçen gün saat 10 da kızımı bıraktım, 11 de diğer kızım durmadı, hava çok soğuktu fırın da oturacak yer olmadigi için geri geldik. Bir baktım kızım boş boş benim oturduğum yer de dolanıyor. Eline bir de araba vermişler ona bakınıyor.
Öğretmeni geldi 5 dk sonra elinde müdürün çocuğu (1yas) onunla ilgileniyor. E dedim etkinlik yapmadınız mı yaptık ama bugün fotoğrafımız yok dedi. Neden yok çekemedim dedi ona da tamam dedim hemen gitti kızımın ayakkabısını getirdi. Dedim daha saat 10:50 11 bile olmadı. Etkinlik bitti mi? bitti dedi. Nasıl bitti daha çocuğun 1 saati var ben boşuna mı getiriyorum o kadar zahmet çekiyorum yarım saat yol sogukta sıcakta o kadar yol çekiyorum 1 saat için mi ? Kafam attı çok sinirlendim eşimi aradım ben muhattap olmak istemiyorum götürmeyecğimi söyle dedim. O gün bugündür gitmiyor. Haksız mıyım ya 🙄