Kızlar bebeğim yedi aylık son üç aydır kızarıklıklar çoğaldı doktora götürdüm atopik dermatit dedi cildii kuru ve Bunu Alerjinin tetiklediğini söyledi Deriden ve kandan alerji testi yaptırdım ceviz ve fındığı alerjimiz varmış emziriyorum emzirdiğim için benden de geçtiğini düşünüyorum fındık ve cevizli kestim fakat hala kızarıyor. Her gün yıkıyorum günde üç kere nemlendiriyor doktor bunları yapmamı söyledi ama kızarıklık geçmedi başına gelen var mı neden böyle oluyor acaba