Arkadaşlar artık bitik durumdayım sizden gece uyumuyor her saat başı uyanıyor ayağımda sallıyorum birde 8 aylık hamileyim çok zor oluyor gündüz de böyle sürekli mız mız ne istediğini de anlamıyorum hasta da değil kendini yere atıp mizmizlaniyor yemek yemiyor sadece sevdiği çorba başka birşey yemek istemiyor günde beş altı çeşit yemek yapıyorum birini yemezse diğerini yer diye ama yok önceden yediklerini bile yemiyor 2 yaş sendromu bu mu erken mi başladı yaşayanlar bilgi verebilir mi sürecek mi bu böyle