glfmm tamam ona kabızlık demiyoruz demişti bana doktorum. Ay biz de öyle olduk ek gıdaya geçince bağırsaklar alışıcak dedi. Probiyotik falan kullanma dedi önermiyoruz dedi. Sadece yparken ağlıyordu ve haftada bir falan yapıyordu. Öğünlerine lifli gıdalar ekle; kabak, yulaf, zeytinyağ gibi alısınca geçiyor sabret bir de karnına masaj yapıyordum gğnde 4-5 sefer