Aylizinannesi54 Akşam pasta aldık unutmuşuz yemeyi şimdi bi dilim kestim yemek istedim ama böyle sünen kıl gibi bişi var kıl değil örümcek ağı gibi ama hiç görmedim daha önce nedir bu bozuk pastamı yani
Aylizinannesi54 15022022 yok hayır tadı iyi ama her çatalda örümcek ağı gibi oluyor anlamadım bozuksa geri götürücem valla
Aylizinannesi54 zencefillizerdecal yiyemedim zaten görünce ya dışından iyi görünüyordu da kesince bi garipleşti
NmalkoC butterflyy_ glikoz dolapta durduğu için donmuş büyük ihtimalle normal şeker yerine kullanmışlar ucuza kaçmak için bişey olmaz fakat glikoz cokta sağlıklı bişey değil bidaha ordan pasta almayın bence
Aylizinannesi54 endoplazmikretikulumiste atayım o zaman bende içimede sinmedi dışı çok güzeldi bi kestim içi dağıldı anlamadım atıyorum ya
Lazerlimunafik Aylizinannesi54 Bilemedim şimdi bana kalsa yemeyin hangi pastaneden aldıysanız götürün eğer yeni kestiyseniz
ZeydsMom Aylizinannesi54 bozulursa hemen tadindan belli olur cunki tatli sutlu yumurtali bisey hemde kremali. Ama o uzayan sey karamelinden gibi gorunuyo. Her turlu pasta yapmis biri olarak oyle goruyorum. Jelatininden de ola bilir. Ama karamel oda isisinda kalinca kremle falan pastayla ic ice gecince genelde oluyor boyle
Mimoza-kizim Aylizinannesi54 canim dolapin cok sogutuyo sanirim karameli donmus onuda catalla alinca uzuyo sanirim iç tarafindan alincada uzuyormu boyle yoksa sadece dış kısmimi
Arenilay- Aylizinannesi54 yani bilemedim ama pasta kötü görünüyor tadı iyi demişsin ama ben yiyemezdim ya