Musmutlumu benim bi arkadaşım küçükken görmüştü gözlüklerini çıkarınca kayardı gözleri ilkokul da taktı ortaokula varmadan geçti diye hatırlıyorum…. Erken teşhis hayat kurtarır… Benim gözlerim de de genetik bi rahatsızlık var doktorlar ilk hastalık çıktığı zaman kör olursun demişlerdi lenslerimi taktım düzenli kontrollere gittim şimdi iyileşme gösterdi… Yani tedavisini görünce Allah’ın izniyle iyileşiyor