Arzu_455 15 aylık kızım var verdiğim komutları anlamıyor yapamıyor en basiti kapıyı kapat diyorum kapatmıyor yüzüme bakıyor sizin bebekleriniz nasıl bu konuda acaba
serrra Her bebeğin gelişimi farklı. Ben bunu her zaman savunurum. O yüzden acele etmeyin kendisi ne zaman isterse o zaman yapar :)
Arzu_455 serrra çok üzülüyorum ona kendimi suçluyorum acaba ben mi fazla yetemiyorum ona diye kendi kendimi yiyorum malesef
Busra1313 Taklit etmeyi severler yap demeyin kapıyı kapatıyorum diye belirtin bir süre sonra mutlaka yapacaktır ama biz anneler fazla paniğiz :)