mbs4416 ben de başlarda biberonla veriyordum. Meme reddi yapmıyor gibiydi ama her verdiğimde memeyi de almıyordu. Sonra inanılmaz meme reddi yaptı. Şırıngaya geçtik. Geçti meme reddi deyip 3. Ayda tekrar biberon verdim tekrar meme reddi, yine şırınga. Bebek büyüdükçe de zor oluyor gerçekten şırıngayla vermek, kaşık biberon da tutmuyor. Red genellikle 2-5 ay arası oluyor. Bazı bebeklerde olmayabiliyormuş ama çoğunluğunda oluyor. Biberon markası vs de çok farketmiyor. Comotomo aldım bence piyasanın en yavaş akan biberonu 20-25 dk sürüyor dolu biberonu içebilmesi o bile red yaptı malesef