2prensannesi_06 yanlış anlamazsanız birşey sormak istiyorum. Acaba bebek gelince ilginiz ona mı yöneldi? Yada baştan çok mu fazla koruyucu oldunuz? Mesela ilk geldiğinde kardeşini nasıl tanıttınız. Benim çocuklarımın arası da 4 yaş. Ilk geldiğinde kardeşi kızıma hediye getirmişti. Hemen kızıma sarılıp seni çok seviyorum artık kardeşinde bizimle beraber yaşayacak, seni de hep sevicem kardeşinide sevicem gibi cümleler kullandık. Mesela kardeşini hemen kızımın kucağına verdim. Sonra dedim ki o daha çok küçük biraz sert dokunursan canı acır. Onu sen koru olur mu sen ablasısın seni çok sevecek büyüdüğünde çok güzel oyunlar oynayacaksınız. Senle beraber büyütücez falan dedim. Ve gerçekten de kardeşini sahiplendi. Şimdi ufak olan 2 buçuk yaşına geldi dışarıya çıkarken ayakkabılarını giydirir biz söylemeden kapüşonunu falan kapatır. Baya sahiplendi. Bebeğin her işini beraber yaptık. Altını beraber aldık, beraber uyuttuk o yüzden kıskançlık pek olmadı yani. Bu şekilde sizede tavsiye ederim 🩷