[silindi] Süt alerjisi var kızımda . Zaten emmiyor . 6 aylık ekgidaya başlayalı çok oldu fakat kaşık mama önerisi istyorum . Varmı benim gbi olan ? Bebeğini nasl besliyor tavsiye bekliyorum 💜💜
1cocuksevdasi [silindi] benim bebeğimin de var süt alerjisi daha 3 aylık ek gıdayı bende çok merak ediyorum ne yedircem diye
beyser [silindi] kaşık maması yerine kendin evde keçiboynuzu unu pirinç unu yulaf unu alıp meyve rendeleyip hazırla ilk kızımı alerji ile büyüttm herşeyini kendim yaptim inan daha sağlıklı biryere giderkende cam kavanoza koyuyordum evde hazırlayıp tüm meyve sebze ve bakliyatlari yedirdim balık çorbası balık yedirdim ayrıca yumurta alerjisi yoktu kızımda yumurta ve tavuk suyu falanda tuketebildi şimdi ikinci alerjik kızımı buyutuyorum buda çoklu gıda alerjisi 😐🤯
noluyasanagenemiros Kaşık maması ben bulamamıştım hepsi süt içeriyor ama genelde pirinç irmik unu falan kullanıyorum
Hezey Benim kızımda da var 4 aydır süt peynir yoğurt rüketmıyorum ne zamana kadar devam edecek bilmiyorum iki gün önce denedim yemeği çok ağladı huzursuz oldu ,ben 5 ay 11 günlükken hip in 5 tahiliyla başladım sütsüz o