Bende 9 ay boyunca asla uyuyamadım uyku saatlerim hep sabaha karşı 5 oluyordu hatta post bile açmıştım burda 😅😅😅 ama ücretsiz iznim bitti sabah 6da uyanıp ise gidiyorum nasıl yapicam uyuyamıyorum diye endiselenirken bir bakmışım saat 10.30da istemsizce uyuyorum😅😅 yani diycegim şey aklınızdaki kötü düşünceleri bir an önce yok edip düzen kurmalısınız zaten bunyemiz saat gibi mesela dün gece uyuyamadin mi bugün gece bebeğin gece uykusuna geçince uyu böyle böyle alışırsın uyumaya ben 9 ay neler çekmiştim çok şükür şuanda iyiyim 😊😊