bebekler emdiği sürece anneyle aynı odada, aynı yatakta yatabilirler..emzirmeyi bıraktıktan ve bebek buna hazır olduktan sonra odaları ayırabilirsiniz..genelde konunun uzmanları öyle söylüyorlar..benim kızım 15 aylık ve gece meme diye çok uyanıyo..durum böyle olunca farklı odalarda uyumak çok zor..