Tinimini Pembis İki yengemde orda doğum yaptı gayet memnun kaldılar. Doktorları kimdi bilmiyorum ama. Bildiğim kadarıyla belirli bir doktorları yoktu kendi tercihleriydi
Sema34 Pembis Ben yaptım ve çok memnun kaldım doktorum da Vefa Yılmazer’di çok tatlı bi insan çok güzel ilgileniyor kesinlikle öneririm :)