Merhabalar. Kızım 45 günlük memede sakinleşebilen bir bebek. Bazen çok tok olmasına rağmen sakinleşme için meme alıyor bu sefer çok yedi diye kusuyor. Ben de emzik vereyim istedim aslında 3.denemede tuttu emziği ama bir tuhaf emiyor, cuk cuk yapıyor hava yutuyor ve ertesi günü inanılmaz gazı oluyor öyle olunca. Bu işin bir çözümü var mıdır yoksa bırakayım mı uğraşmayı