Selam kizlar bebegim 11 bucuk aylik bi suredir koltuklara yada etrafa tutuna tutuna kendi yurumeye calisiyor karsisina gecip gel gel yapinca desteksiz 3 4 adim atiyor fakat son bi kac gundur koltuga tutundugunda yurumek yerine kendini pat diye yere atiyo yada biyere tutup gel dedigimde bakip bakip yine kendini yere birakiyor normal bi surec mi yoksa algi acildikca acaba dusermiyim korkusumu olusuyo deneyimli anneler fikrinizi alayim🤭