Kızım 4 aylık anne yani beşiğinde artık rahat edemiyor park yatağmız kurulu hazır ama ona yatırdığım zaman üstünü örtemiyorum kızım yüzüne çekiyor evimiz teras kat kombiyi 70 de yakıyorum evin ısısı 24 derece oluyor ama sanki ben usutecek diye korkuyorum nasıl yatirabilirim önerilerinize çok ihtiyacım var