Bett1 minikduru ilk doğumumda 3 ay 27 gün sonra ikincisinde 4 ay 12 gün sonra oldum düzenli şekilde de olmaya devam ettim. Emzirme de de bir sorun yaşamadım
NmalkoC minikduru emzirme dönemi bitene kadar olmuyormuş bazıları diye duydum tabi araştırmakta fayda var ben 25. Günde olmuştum
minikduru Elfgrn âdet görmek iyi mi değil mi bilmiyorum ama ben biraz daha geç olmak isterdim.. Adet sancılarını hiç özlemedim😓
tosbiksmoms minikduru oğlumda 16 ay olmadım (söktürücü ile oldum en son) şu an 11 aylık kızım var hala olmadım. Ben emzirdiğim sürece regl olmuyorum malesef.
cuvcuv 3 ay sonra oldum. Ama tekrar olmam gerekirken 2 hafta gecikti, hala olmadım. Öyle olan var mi? ben düzenli devam eder sanıyordum. Hamilelikte önce düzenli bir döngüm vardı
minikduru Maka_Paka 😂😂 annem 1,5 yıl olmamış ben de onun gibi olur diye düşündüm Şimdi adet oldum diye üzülüyorum😂😂
Elfgrn minikduru aslında iyi değil ama şimdi işine gelen yerden bakarsan her ay adet stresine gitmiyorsun ama şimdiye kadar her ay adet ağrısı çektim kuru kuru bide aman oldum mu adabasi bitmiyor hele insan içindeyken onun dışında çok rahat hamilelikte ve sonrasi 1 yıl nerdeyse 2 yıl adet olmadım. Evde pedler öyle boş boş bekliyor. Tabi ilerleyen vakitlerde doktroa girmem gerekli kontrol amaçlı insan olmadıkça kemiriyor içini
elira minikduru 40 ım çıktı. 2 gün sonra oldum. Bebeğim 3 ay 10 günlük. Ondan sonrada gününde düzenli oluyorum . Herkesin vücudu farklıdır. Durum kafanızda soru işareti oluşturursa doktora gidebilirsiniz. Ben müsait durumda kontrole gideceğim.
yagmure17 minikduru 5 aylıkken oldum ama normali gibi değildi 2.5 gün sürdü 🤦🏼♀️ bakalım düzenli devam edecek mi