Busraaamm Kızlar spiral adet gecikmesi yaparmı bazen erken olurum bazende günüm gecerek doktora gıttım spıralin tam yerine oturmuş dedı bu gecikme neyden oluyor
Ssmerve10 Busraaamm ben taktirali 10 ay oldu malesef bende de oluyor gecikme bide ben stres yapıyorum acaba hamile kalır mıyım falan diye ondan dolayida gecikiyor
Minikkuzum1999 Busraaamm Bende 10 gün geçiyor adet olmadim spiral O kadar yapıyor mu bilmiyorum çok strese girdim
Minikkuzum1999 Busraaamm hayır yok canım benim normal de olmaz yani bel karın ağrısı fln dün doktora gittim kanda gebelik testi yaptı gebelik yok mevsimsel herhalde