esraunger Bebeğim 4 Aylık hala gazı bitmiş değil sabaha karşı ağlamayla çok sık uyanıyor anlayamıyorum bezini değiştirmiyorum gece o mu rahatsız ediyor acaba yoksa gazı mı hep böyle mi olacak
acemianne97524_ esraunger bizimde 4. Ayda öyle olmuştu. 4. Ay atağından sanırım sonra düzeldi zamanla