Arkadaşlar bize doktorumuz sab simplex relactaz be biogia verdi.
Sab gündüz 4 kez 5er damla
Bio akşam 10 gibi 5 damla
Relactaz gece 4 kez 8er damla şeklinde.
Ama çocuğum artık o kadar yoruluyor ki bu ilaçlar etki ediyordur ama yeterince değil. 1 haftalıktan başladı bizim gazımız şu an 35 günlüğüz daha da artıyor. Metsili bir arkadaşım önerdi sabah bir akşam bir damla vermiş doktoru bende biraz araştırdım iyi olduğunu düşünüyorum. Kullananlar lütfen faydasını gördünüz mü nasıl kullandınız bahseder misiniz