Aren2121 Kızlar merhaba 4b li olarak yeni atandım bebeğim 6 aylık aylıksız izne çıkabilir miyim hemen ??
Dmt-01 Aren2121 evet çıkabilirsiniz.Bende atandığımda kızım 7 aylıktı sözleşmemi imzalayıp hemen dilekçe verip izne ayrıldım