Pnrg mervemir- bir de aklima geldi trenin ici asiri sicak oluyor, genelde hep oyle denk geldi ona gore de giyinmenizi tavsiye ederim. en azindan icinize bir tisort ustune bir hirka gibi iyi olur cunku insan asiri bunaliyor😂
mervemir- Pnrg aaa cidden Bi bide bizim daha da gitmemize var Nisan gibi gideceğiz tamam o zaman çok teşekkür ederim 🫶☺️