Merhaba annelerim çalışan fedakar kader arkadaşlarım ... bebeğim 8 aylık işe döneceğim memur olmasaydım biraz daha bakacaktım ama maddi olarak dönmem gerekiyor . Bebeğimi emziriyorım . Siz nasıl yapıyorsunuz bir emzirme beslenme ve bebeğiniz siz yokken nasıl oluyor kim bakıyor benim annem bakacak teşekkürler