melissk evlatkokusucennetkokusu şu an 2 buçuk aylık 15-20 gündür rahatız gazı çok fazla ama rahat çıkarıyor
isufumveben evlatkokusucennetkokusu benim de o zamanlar öyleydi, osman gönülalin bir videosunu izliyordum bu zamanlarda özellikle sabaha karşı ikinmamalar oluyor diyordu, ben de sorun var sanıyordum ama onun gelişiminin bir parçasıymis öyle öğrenmiştim. Tabi oncesinde de aşırı gazlı bir bebek değildi
mooomm01 evlatkokusucennetkokusu bende doktora aynısını dedim %10 u çıkıyor %90 ı içerde günde 10 defa beslendiğini ve onları çıkaramadığını düşün demişti çok mantıklı geldi kimyon çayı veriyorum 6 saatte bir sab simplex kullanıyorum düzenli gaz masajı uyanıkken üstünü açıyorum ayaklarını rahat hareket ettirsin diye birde sancısı gelince bacaklarını karnına itiyorum ya da altını değişirken yukarı kaldırıyoruz ya öyle yapıyorum bir tık iyi geliyor tuvalet pozisyonunda gezdiriyorum
SerraD-1823 5g8shvfyjfg ayy benimki de öyle çok ağlıyor masaja izin vermiyor ki. Ne yapacağımı şaşırdım 2 ay 15 günlük olduk gece gündüz kucakta uyuyor gaz sancısı uyutmuyor. Gece rahat uyuyamadğı için gündüz huysuz🤦 hayat kolik ve çok gazlı bebek anneleri için çok zor
Asmiy SerraD-1823 benimki 2 aylıkken geçti şükür kakasınıda rahat yapmaya başladı. Babalar gazı güzel gaz çıkarıyor. Eşinize yaptırırn iyi gelir. Bide karnını üstüne yatırın onunda faydası çok oluyor.
Bebegim3535 evlatkokusucennetkokusu kolik bir kız büyüttüm şimdide gazlı bir oğlan büyütüyorum tüm gaz damlalarını denedim ve vardığım sonuç gaz damlaları bebekleri sürekli ıkındırıyor. Oğlumun ıkınmalarına dayanamadığım için 1,5 aylıkken gaz damlasını kestim ve devletin verdiği d vitaminini değiştirdim çünkü o damlada gaz yapıyordu bebeğimde doktoru da evet genelde yapıyor dedi. Karın masajı ve bacak hareketleri ile gazını çıkarmasına destek oldum. Ne ıkınma ne kıvranma kaldı uyutmadan önce gazını çıkartıyoruz ve rahat rahat uyuyor. Şuan 4 aylık olmak üzere neredeyse yapmıyorum diyecek kadar azalttım masajları çünkü kendi çıkarabiliyor. Bence videoları izleyerek bir deneyin rahat edeceğine eminim
evlatkokusucennetkokusu Bebegim3535 Canım masaj,banyo,kovada ılık suya koyma,d vitamini devletin verdiği değil,gaz damlası, çarşafla sallama hiç birşey rahatlamiyor maalesef. Stres ve yorgunluktan sütümde gitti. 70 le doğuma girdim şuan 57 olmuşum. 62 ile hamile kaldım
SerraD-1823 Asmiy kucaktan indiği an uyanıyor maalesef damla masaj duş hiçbir şey işe yaramadı. Küçük olduğu için de yüz üstü yatırmaya korkuyorum açıkcası
Asmiy SerraD-1823 yanınızdayken yüz üstü yatırın bişey olmaz ama nefes almasına dikkat edin 3 dk 4 dk bile yatırsanız fayda eder ama beslenmeden hemen sonra yapmayın. En kötü dizlerinize koyun yüz üstü o bile fayda edebilir ben öyle de yapıyordum. Kaç aylık bebeğiniz
SerraD-1823 Asmiy tummy time yapıyoruz 2 ay 15 günlük ama o gaz çıkmayacaksa hiçbir şekilde çıkmıyor maalesef