Benim iki sorum var ,
Bebeğim 4 ay 10 günlük. Doğduğundan beri kolik yarı kolik dendi drumuz tarafından ve ağlama krizleri, gaz sancıları her akşam zaten uykuyla sorunumuz vardı. Şimdi de gaz mı, gece terörü mü, ayrılık kaygısı mı, uyku gerilemesi mi bilmiyorum ama çok üzülüyorum.
En geç 20:30-21:30’da uykuya geçirdiğim bebeğim ( kaçta uyursa uyusun farketmez) hep 1 veya 1 buçuk saat sonra gözleri kapalı ağlayarak uyanıyor bazen çok zor sakinleştiriyorum. Neden olabilir?
Gece boyunca da kafasını sağa sola döndürüp poposunu ittirmeye başladı sonra kendini uyandırdığı için ağlıyor memeyle tekrar dalıyor :( geçecek değil mi? Geçecek deyin nolur 😞