byz1 Canlar bebeğim 7 aylık bı uyuz atlattık Allah belasını versin hayattan soğuttu bizi bebeğimin bacakları kolları berbat haldeydi çok şükür atlattık ama kolda ve vücutta izleri duruyor ne zmaan ve nasıl geçecek bu