100710 Arkadaşlar kızım kabız oldu 17 aylık neden oldu bilmiyorum acaba mama mı yaptı bunun için tavsiyeniz nedir evde neler yapabilirim ?
sleepnessnami 100710 ya ben dün kuru gün kurusu ve inciri yedirdim ve su içirdim sabah yaptı 4 gündür yapmıyordu
Zeyyyynep 100710 benim kızımda kabızdı sbaah aç karna kayısı verin üzerine su içirin hemen yapıyorlar yemeklerine de mutlaka zeytinyağı katın benim doktorum sütünü sağ zeytinyağı ekle içir demişti oda işe yaramıştı