kalbimegem tabiki gece gidin ,uyuyarak gecirir en azindan daha rahat.gunduz uyumazsa hem size hem cevreye rahatsizlik olur 6 saat yol yani cevreyi de dusunmek lazim.cocuk da bunalir hem.mesela benim kucuk kiz yolculukta baska arabada uyumaz gunduz,kendi oto koltugunda uyur.otobuse bincek olsam geceyi tercih ederim.hani cocugunuzun huyuna gore de dusunun riske de atmayin derim.bebek arabasinin puseti varsa onu alip oto koltugu gibi kullanirsiniz belki icinde yatar uyur.yan koltuga baglarsiniz.daha guvenli olur