Selam anneler 🙋🏼♀️İki aylım kızım var ve idrar yolu enfeksiyonu çıktı 10 günlük antibiyotik iğne atılacak. Doktorumuz diyorki bezli kız bebeklerde bir defa olurmuş tekrarlarsa sıkıntıymış. 10 günün sonunda ultrasonla bakacaklar böbreklerine ilk anneliğim kuşkuluyum başından geçen anneler varmı🙄