Mrctttt 1 aylık bebeğimi emzirirken emzirme sonrası ucu çok acıyor hele kı emerken ağlıyorum acısına napmam lazım benım bi akıl verin emzirmek istemiyorum acısına artık. Lonshina krem kullanıyorum doğumdan beri
01012024 Mrctttt her emzirme sonrası zeytinyağı sür streçle üstünü emzirine kadar kalsın bikaç güne toparlanır ben o kadar ağrı çektim bu yöntemle geçti ama malesef ne süt var ne olması için oğlum emiyor 😒
sekerparem_ Mrctttt göğüs kalkanı denedinmi veya gümüş kapak ? Denemediysen denemelisin çok çok faydası oluyor
basaksahinx Mrctttt hepimiz bu yoldan geçtik. Biraz daha sabır edin. Gerçekten çok zor biliyorum. Gümüş kapak ve beyaz lahana ile ben hafifletiyordum. Beyaz lahana dolaba koyup soğuyunca göğüs ucuma koyunca çok rahatlatıyordu. Gümüş kapak da onarım yapıyordu ben 20 25 günde normale dönmüştüm.
sekerparem_ Mrctttt emzirdikten sonra göğsüne koyuyorsun devamlı dursun gecede onunla yat çamaşırına falan göğüs ucunun sürtünmesinide önlüyor iyilesmesindede çok yardımcı oluyor gerçekten. Bende 1.5 ay ağrısını çektim ondan sonra denedim öyle rahatladım kurtuldum ondan sonra hiç öyle olmadı. Rabbim yardımcın olsun bir an önce iyileşir inşaAllah
Yasemincicegim Mrctttt çok geçmiş olsun. Öncelikle doğru emzirme pozisyonunu bulun. Bebeğinizin ağzı sadece ucunu değil kahverengi bölgeyi de kavrasın. Biraz memeyi arattırıp ağzını kocaman açınca memeyi verin. O zaman sadece ucu değil hepsini alabiliyorlar. Ben de sizin gibi ağlaya ağlaya emziriyordum. Bu yöntem rahatlattı.
canos Mrctttt zeytinyağı ve ayva çekirdeği çok iyi geliyor. Ayva çekirdeğini suya koy beklet jöle gibi olunca sürebilirsin
Yasemincicegim Mrctttt lahana memede biriken fazla sütü sağıyor. Eğer sütünüz az ise yapmayın. Gümüş kapak çok işe yarıyor. Nemli kalmasını sağlıyor
canos Mrctttt gümş kapak ve lahana da çok iyi geliyor. Lahanayı haşla ılıkken göğsüne sar acısını dindiriyor
kartalannesi Mrctttt emzirmeden önce göğsünü kendi sütünle yumuşat ben öyle yaptım hiç de krem kullanmadım
benaras Kesinlikle silikon uç tavsiye ederim benimde aynı şekildeydi kanıyodu hatta slikon uç kurtarıcım oldu ama tavsiyem yaranız geçince hemen göğüsünüzü tutturun çünkü alışınca meme istemiyorlar birde tahin yağı sürün çok iyi geliyor
Bett1 Mrctttt ilk oğlumda 3 ay yara şekildeydi aventin göğüs kalkanıni kullandım tek tavsiyem o başka hiçbir şey geçirmedi yaralari
ipekveraa Mrctttt ayva çekirdeği. Ben de ön çeşit krem kullandım otlar kullandım geçmedi. Ayva çekirdeği bir haftada geçirdi tamamen
esraekin2019 Bende göğüs kalkanı kullandım wee nin 1 hafta içerisinde iyileşti birde bebek emdikten sonra kendi sütünüzden göğüs ucuna sürün oda iyi geliyor. Göğüs ucunuz iyileştiğinde kalkanı bırakın çünkü bebek tutmak istemeyebilir