ikibebeannesii Fahriegemen12 dedigim gibi biz ferrum kullandık kilosuna gore damla sayisi oluyordu cokta etkiliydi
Aleyna6161 Beratim17 benim bebeğim iki aylık önce 8.7 çıktı iki hafta sidefer kullandik bu sefer de 7.7 çıkmış böyle bir şey mümkün mü acaba:(
Aleyna6161 Ozooo biz de iki aylığız bebeğim 34 haftalik doğdu. 8.7 çıktı değeri sidefer kullandık iki hafta 7.7 çıktı:( siz ne kullanmıştınız neden artmadı düştü anlamadım
Ozooo Aleyna6161 yetersiz geldi değer çok yavaş yükseliyor hatta çok yükselmedi sidefer kullanıyordum
Aleyna6161 Ozooo bizim yükselmeyi geçtim , 1 değer düştü. Ama 8.7 cikam tahlil medikalde yaptirmistim, iki hafta sonra 7.7 olanı devlette
Aleyna6161 Ozooo sidefer kullandım iki hafta ama 8.7 olan değer 7.7 ölçüldü. İlki medikalde ikincisi devlet hastanesinde
Ozooo Aleyna6161 bende sidefer kullanıyordum hiç işe yaramadı üstelik parasında fazla küçücük şişe , doktor direkt şuruba geçirdi ferosanal
Aleyna6161 Ozooo 1 bucuk aylik başladık biz de suzn bebegim 2 aylik , 34 haftalik doğdu ama yok sidefer hiç arttırmadi aksine düştü. İnşallah bna da ise yarayan bir sey verir
Nika Fahriegemen12 doktorum 7 aylıkken ferrum hausmann önerdi. Dinlemedim onu bestiron kullandım ve demiri 3 çıktı 20 olması gerekiyodu en az. Baygın baygın bakıyodu çok hareketli bi bebek değildi. Şimdi ferrumu kullanalı 2 hafta olacak resmen sakin çocuk yerine enerjik biri geldi. Halinde bariz değişim var. 1 ayımız dolunca kan değerine tekrar bakacak doktor ama baya belli yükseldiği