Bebeğim doğduktan sonraki ilk 1 ayda dikkat ettim. Ama canımın istediği şeyin tadına da baktım içimde kalmasın diye. Sonra annenin gazıyla bebeğin gazının ilgisi yok diye okuyup doktordan duyunca denemek istedim nohut yedim. Baktım bebeğime sorun yapmadı. O gün bugündür hiçbir şey ayırt etmiyorum her şeyi yiyorum.