Merhaba.
Çevremdeki çoğu bebek genelde yaşını geçince uyku yeme içme olaylarını düzene sokmuş . Yada bir şekilde düzene girmiş. Yeme içme konusunda sıkıntımız yok şükür. Ama uyku olayları çok sıkıntı bizim. 2 saatte bir bazen 1 sattte bir uyanıyoruz. Uyku rutinleri denedik duş aldık masaj yaptık gündüzleri az uyuttum daha birçok şey ama sonuç genelde aynı oluyor. 6 . Ayından beri odasında kendi uyuyor bazen istisna olarak 5 6 saat aralıksız uyuduğu oluyor ama net bir düzen yok . Neler yapabilirim? Artık uyumak istiyorum 🥴🤦🏻🤦🏻