Merhabalar bebeğim 6 aylık ilk zamanlar normal şekilde yemek yiyordum bebeğim emdiği için çok acıkmaya başladım aşırı yiyorum şimdi kendimi hiç tutamıyorum desem yeridir sağlıklı bir şekilde bebeğimin sütü azalmadan nasıl kilo verebilirim bilgisi olan var mı kilom günden güne artmaya başladı baya gece de acıkıyorum yemeyince sanki sütüm az gibi oluyor. Bide bebeğim hastaydı 4-5 gündür baya az emdi emmek istemedi uzun saatler bu yüzden de sütüm azalmış olabilir mi