Kızlar oğlumun 8. ay atağından sonra uykuları tepetaklak oldu ondan beri geceleri uyku sorunu başladı şöyle ki gece uykusuna yattıktan yarım saat sonra başlıyor gezmeye 2-3 dkda bir kalkıyor emekliyor pat olduğu yere düşüyor , 2-3 dk sonra tekrar yapıyor ve bu bütün gece sabaha kadar sürüyor tabi bu sırada hep yanındayım çünkü mırıl mırıl ağlıyor sabaha kadar yani ne uyuyor ne uyanık. Bunu sadece gece uykusunda yapıyor delirmek üzereyim artık. Şu an 10 aylık ve gece olsun istemiyorum artık tükendim..