ozlemnargul Kızlar reglim 6 gün gecikti çok korkuyorum acaba hamile kalma ihtimalim mi var diye aslında tedbiri elden bırakmıyorum nasıl olacak diyorum ama çok tedirginim henüz 4 buçuk aylık bebeğim var ne yapmalıyım test aldam mı
damlabahar ozlemnargul neredeyse aynı bebeklerimiz korkmayın düzensiz oluyormuş bende telaşlanmıştım 8 gün gecikmişti ama oldum sonrasında
Aybuke54 ozlemnargul korkma cnm benmde on gün gecikti korkudan altıma etmek uzereydim Allah dan birsey çıkmadı 😁🤣🤣
ozlemnargul damlabahar umarım benimkide öyle olur bebeğim daha çok küçük böyle bir şeyi kaldıramam diye düşünüyorum
damlabahar ozlemnargul inanın bende çok kötüydüm hatta annem falanda bayağı kızdı bende kendime çok kızdım geri çekilmeyle korunmuştuk ama çok şükür oldum darısı başınıza inşallah 🙏🏻🌸
karaninannesii_ Bende doğumdan sonra 2 defa düzenli oldum bu sefer 6/7 gün gecikti telaş yapmayın sizde olursunuz düzensiz olabilir 1 yıl kadar 🙂