menesaez karnı aç değilse gazlı bir bebek olabilir bi kaç gün gaz damlası verip deneyin bence damla fayda saglarsa gazdandır, birde bu dönem diş sancıları baslayabildigi bir dönem bazı bebeklerde bizde böyle olmuştı 4ay bitiminde ağrılar baslamıstı malesef ve bebeklerimiz için en zor sürec galiba bu , uyku gerilemesi yaşıyor olabilir.