Eşimle ilişkiden sonra prezervatifin yirtildigini parçasının içimde kaldığını farkettik bebegim 2 buçuk aylık emziriyorum. Ertesi gun hapı kullanıp emzirebilir miyim ne yapmam lazım yada daha farklı bi yol var mıdır cok korkuyorum. Bebeğimi de emzirmeden duramam sadece orda sakinlesiyo nasil bi yol izleyebilirim