mom2546 Kızlar 2 buçuk ay oldu ama hala sanki karnım ve dikiş yerimin başlangıç ve bitiş noktası ağrıyor bu normal mi acaba evim hastaneye çok uzak olduğu için hala kontrole bile gidemedim normalde 40 çıkınca kontrole gitmem gerekiyormuş
KuzeyinAnnesi03 mom2546 maalesef bundan sonra sürekli o ağrı kalacak üşüttum de ağır kaldırıldığında yorulduğun da bundan sonra eski haline gelmiyor 🥲
Sofyatomasatlas mom2546 benim ağrım yok hafif bi hassasiyet var karnımda sadece 3 aylık oluyoruz. Kişiden kişiye değişebilir uzadığını duymuştum bence normal
aycavera KuzeyinAnnesi03 dünden beri kasıklarım adet olacak gibi ağrıyor bebek arabasını bi 10 basamak kaldırıp indirdim ondan öncede wc de affedersin çok zorlama olmuştu. Adet ağrısı gibi sürekli ağrı var normal mi o zamam bu
KuzeyinAnnesi03 aycavera evet canım normal yorma kendini dikis yeri her zaman hassas kalır malesef sıcak tutun hep karnınızı🥲