bsrsvr benimde öyleydi bende sezeryan oldum ve kanamam çok yoğundu acısıda 3.ayda bitti dediğim gibi artık eskisi gibi ilişkideylen sulanıyır ve ilişki çok rahat oluyor birde tavsiye vereyim ben hep vazelin sürüyorum ilişkiye girerken çok güzel kayıyor ve acısı daha az oluyor ve birde hızlı yapmamaya çalışın yavaş yavaş yapın daha rahat olursunuz ben öyle öyle atlattım. Sezeryandan sonra neden acıyor bilimsel açıklamasını bilemiyorum ama sonuçta içimizden her türlü bi insan çıktı ve içerdeki rahim kendini uzun bi süre toparlayamıyor sabrediceksiniz